poniedziałek, 10 grudnia 2007

Sylwestrowe plany

Wygląda na to, że z grubsza już zostało ustalone to co najważniejsze, czyli miejsce. Oby wszystko wypaliło. W każdym razie dzięki Ewce sylwester najprawdopodobniej odbędzie się na Woli. Dzięki Ewka ;) Trzeba będzie jeszcze ustalić, czy w tym roku robimy imprezę w jakimś stylu. Oby było co najmniej tak oryginalnie, jak rok temu. Chociaż ciężko będzie przebić oryginalności ostatniego - chociażby ze względu na termin - rok temu odbył się dzień przed :P A tak było rok temu:


Jak widać impreza odbyła się u nas w stylu lat 70-tych łącznie z muzyką. Było całkiem sympatycznie:


A nad wszystkim czuwał dostojny pan domu:


Oby w tym roku było co najmniej tak dobrze, jak rok temu :)

4 komentarze:

zosia pisze...

przepraszam, że nie na temat, ale... ;)
szukam osób blogujących, które mogłyby mi pomóc w badaniach do mgr
piszę, najogólniej, o relacjach, jakie mogą kształtować się między ludźmi poprzez blogi, i szukam osób, które:
1. maja 18-25 lat
2. piszą blog przynajmniej pół roku
3. piszą go regularnie
4. mają aktywną funkcję komentowania
są z Krk i miałyby ok. godzinki, żeby się ze mną spotkać, odpowiedzieć na parę pytań i wypełnić 2 testy.
wiem, że wymaga to poświęcenia odrobiny czasu i anonimowości, ale jeśli chcielibyście - i moglibyście mi pomóc - to proszę o kontakt na z.gorska@gmail.com
pozdrawiam :)

Anonimowy pisze...

No prosze :D Świetny pomysł na impreze ;D Podoba mi sie ten kapelusz ;)

Anonimowy pisze...

hehe :) trzeba tylko wymyslec jakas dobra "obrzedowosc" :)

tez sie ciesze ze uda nam sie spedzic tego sylwestra razem i tylko Lukaszku moj drogi nie wolno dźgać moich krolikow siankiem w oko.

pozdrawiam [ jak zawsze ] ja.

Łukasz pisze...

Ja nie dźgałem króliczka w oko. To napewno nie ja, to musiał być Maciek albo ktoś inny jeszcze, to napewno nie ja ;)