niedziela, 23 października 2011

Ciastka z białą czekoladą i orzechami

To były jedne z najlepszych ciastek jakie jadłem, w smaku trochę podobne do piegusków, ale oczywiście lepsze, bo domowe. Kolejny przepis z bloga mojewypieki okazał się strzałem w dziesiątkę:
http://mojewypieki.blox.pl/2008/04/Ciastka-z-biala-czekolada-i-orzechami.html
Jedyna modyfikacja, to ilość orzechów włoskich - ja dałem co najmniej 100g, a myślę, że możnaby jeszcze trochę więcej, jak ktoś lubi bardzo orzechowy posmak (tak jak ja). W każdym razie ciasteczka wyszły rewelacyjne, pachniały na przemian orzechami i białą czekoladą. Myślę, że byłyby bardzo dobrym dodatkiem do świątecznego stołu. Jeżeli chcemy odświeżyć nieco listę tradycyjnych przepisów na świąteczne wypieki, to to będzie bardzo dobry wybór :)


2 komentarze:

hogh pisze...

Hej.
Te ciastka to troszkę jak mielone wygladają na zdjęciu :P

Łukasz pisze...

Heh, faktycznie - jak sznycle :D