środa, 1 czerwca 2011

Ciasto francuskie

Już dawno chciałem zrobić ciasto francuskie - z jednej strony podchodziłem do tematu ambicjonalnie, z drugiej strony po prostu uwielbiam ciasto francuskie. W każdym razie udowodniłem sobie, że DA SIĘ, choć napewno do najprostszych nie należy (wbrew temu, co poniektórzy piszą na blogach). Przepis wziąłem z popularnego bloga moje wypieki i zrobiłem go dokładnie, tak jak jest tam napisane. Ciasto można zamrozić (ja tak zrobiłem) i jest to bardzo dobry pomysł, zważywszy ile czasu zajmuje jego zrobienie. Najlepiej zrobić sobie kilogram, tak jak wg przepisu, który starcza np. na 3 ciasta. Jedna ważna rzecz przy cieście francuskim - należy kupić PRAWDZIWE MASŁO, a nie żadne miksy czy wyroby masłopodobne, bo nic nam z tego nie wyjdzie ;)



Brak komentarzy: