wtorek, 23 października 2007

Sałatka grecka

Dzisiaj stwierdziliśmy że po dwóch ciężkich dniach pracy należy nam się coś dobrego a jako, że pogoda nie nastraja do spacerów wyszło na to, że musimy przygotować sobie coś dobrego w domu.
A ponieważ dobre wyszło nawet pyszne więc oto przepis:


1 pomidor
1 ogórek
1 papryka zielona
1 mała cebula
sałatka pekińska
oliwki
1/2 puszki czerwonej fasolki
sos do sałatki greckiej
serek feta (ponieważ ciężko go dostać polecam "Favite" z Mlekowity)

To wszystko trzeba pokroić i wymieszać - wszystkie składniki powinny być w mniej więcej takich samych proporcjach :)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

MNIAM ! :)

a ja u mnie spagetti made by mum.

za ostre jak zwykle, ale jak to stwierdzono podobno "zdziwiam" !


so Smacznego!

good night.
e.

Łukasz pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ania pisze...

hihi spagetti "made by mum" jest najlepsze - lepsze nawet niż sałatka więc nie "zdiwiaj" tylko zjadaj:P

smacznego & goog night;)

Ania pisze...

heh wcześniej udało mi sie napisać komentarz jako Łukasz więc mam nadzieje, że nie zauważy że go sprytnie usunęłam;)